بسم الله الرحمن الرحیمانی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم ومحب لمن احبکم و عدو لمن عاداکمو اما بعد..................تنهایی....چقدر تکراریه این واژه ولی چقدر عجیبه که همیشه تازگی داره......برای هرکسی یه جوری..........خدایا تو تنهاییام همرام باش..........من مثل تو نمی تونم تنها باشم..........بنده ناسپاس توخدایا ببخشید که دیر فهمیدم باید همیشه ازت سپاسگزار باشم حتی تو سختی. به خاطر قبل از این ازت معذرت می خوام.همیشه تا ابدالدهر خدایا شکرت. دخترهمسايه...
ما را در سایت دخترهمسايه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 15:39